Gratis dames wetsuit (2/3, maat 8, ongeveer voor 165/170 cm en 55 kg)

Surfnieuws forum 2dehands surfspullen Wetsuits, gloves en boots Gratis dames wetsuit (2/3, maat 8, ongeveer voor 165/170 cm en 55 kg)

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Profielfoto van Katja Katja 1 maand geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Profielfoto van Katja
    Katja
    Bijdrager

Ik heb een ripcurl wetsuit in de aanbieding. Gekocht in 2004 toen ik 14 was. Ondertussen heb ik twee nieuwe wetsuits en ligt deze in de kast te niksen. Ik wilde hem in de leger des heils box gooien maar ik bedacht me dat iemand hier er mogelijk meer aan heeft.
    Het pak is ongeveer 50 keer gedragen, niet zoveel in 12 jaar dus. Het model is mogelijk wat verouderd, maar op zich nog goed werkend. Hij is zwart met een beetje roze/paarse schouders.
    Gratis op te halen in Den Haag. Ik heb ook nog een O’neill lycra shirtje voor erbij.

Groetjes Katja

Profielfoto van Suzan36
    Suzan36
    Bijdrager

Hey katja,

Ik zou het wetsuit graag willen hebben als je hem nog thuis hebt liggen. Ben sinds kort weer begonnen met windsurfen en nu ook begonnen net golfsurfen. Ik ben 16 jaar, 167 cm en ong 53 kilo zal ik hem passen.

Groetjes,
    Suzanne

Profielfoto van Katja
    Katja
    Bijdrager

Ik heb hem helaas niet meer!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

SURFVIDEOS