Surfnieuws forum Shaping video’s uploaden

Dit onderwerp bevat 10 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Profielfoto van Surfholland.nl Surfholland.nl 8 jaren, 6 maanden geleden.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Profielfoto van rens koolen
    rens koolen
    Bijdrager

ik heb al een paar keer geprobeerd om een nieuwe video te linken in de video sectie van de site

het lukt me niet…

daarom hier maar ff de link en aan alle die het beter kunnen de uitdaging om hem erop te leggen

Pororoca surfing the amazone
    docu van 25 minuten over boretide surfen in de amazone.

Profielfoto van Surfholland.nl
    Surfholland.nl
    Sleutelbeheerder

Okay dit komt omdat de url niet helemaal okay was je hoeft alleen het volgende in te voeren:

Dit heb ik nu even voor je gedaan maar weet je nog meer videos die we niet mogen missen, plaats ze in de video sectie!

Bedankt he!

Thijs,

Er blijkt meer problemen te zijn om de link van YouTube erop te zetten dan van Google..

ik heb zelf geprobeerd, dan blijkt de youtube link niet te pakken maar de google link van hetzelfde filmpje, wat naar youtube gaat, weer wel :vraagteken: :vraagteken:

Surfholland.nl
    Sleutelbeheerder

Plaats ajb ook ff een url van het youtube filmpje dan kan ik kijken wat het probleem is, bedankt alvast!

no problem…..

deze link van Youtube;

En de link van Google;

😉

Wat is er eigenlijk gebeurt met "Mijn Video’s" in de member profielen? Ik had een filmpje staan die sinds de nieuwe Video upload is verdwenen…

Voor de rest heb ik ook de boven genoemde problemen met het uploaden van filmpjes… Wat moet je nou van zo’n youtube link kopieren? normaal was het de hele link in je browser, toch?

:huh:

Surfholland.nl
    Sleutelbeheerder

Ik heb het probleem met de youtube url’s opgelost nu moet het werken, bedankt voor de bug reports!

Idd gewoon de url uit de browser gebruiken.

Succes!

PS De video’s die je plaatst komen ook in je profiel te staan!

Nu lukt het me om URL’s toe te voegen, maar ik krijg ze niet bij Surf Video’s of Mijn Video’s te zien… Dit terwijl bij het toevoegen er wel aan wordt gegeven dat de video is toegevoegd…

:onzeker:

Surfholland.nl
    Sleutelbeheerder

Dan ben je vergeten de categorie aan te vinken onderin de 2de stap van het video toevoeg formulier.

Ik zal het even wijzigen voor je!

Bedankt!

EDIT

Sorry het had met de publicatie status te maken, wordt gefixt!

De rest van de videos die jullie toegevoegd hadden staan nu online, SUPER!

Gelukt, alleen zie ik dat ik hem nu 2 keer heb ge-Add

:boos:

Kan je eentje weghalen? Misschien handig om voor de gebruiker die iets add een knop "verwijderen" aan te maken…

😉

Surfholland.nl
    Sleutelbeheerder

Done!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.