Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

reisgenoten/tips gezocht spaanse surfvakantie juli
(1 bekijken) (1) Gast

Onderwerp: reisgenoten/tips gezocht spaanse surfvakantie juli

reisgenoten/tips gezocht spaanse surfvakantie juli 30 mei 2012 20:02 #75929

Hee Hallo!

Ik ben van plan om deze zomer ongeveer 2,5 week / 3 weken op vakantie te gaan naar spanje om spaans te leren ( niet door een of andere duffe taalcursus te gaan doen, maar gewoon door daar te zijn ) en dit te combineren met surfen ( kan ik absoluut nog niet ) evt ook een beetje duiken ( kan ik wel: padi rescue diploma ) of zeilen ( klein beetje ervaring ).
Een actieve vakantie dus, waar ik na een jaar duf studeren weer een beetje los kan gaan, kampvuurtjes op het strand, biertje erbij, goede gesprekken, verblijf in een hostel of simpel vakantiehuisje, lekker eten, mooie foto’s maken, af en toe stappen etc en dat alles met een beperkt budget.

Heeft iemand tips voor mij qua bestemming als beginnend surfer waar ik niet omkom tussen de 16jarige huppelkutjes?

En dan nog iets..Hoewel ik er van overtuigd ben door gewoon te gaan ook wel mensen tegen te komen is het toch relaxter om van te voren al een reisgezelschap te hebben. Iedereen met interesse( m/v) en zin is wat mij betreft welkom dus mocht bovenstaande je aanspreken of zelf een beter idee te hebben please let me know!

Oh ja, niet geheel onbelangrijk..

ik: een meid van 23, brabantse roots, woont op kamers, single,
chilled met: mumford and sons, johnny cash, john mayer, selah sue, anya marina en alles wat unplugged word gecovered
partyed op: dansa kuduro, cooler than me, disco romancing, ready to go, balada boa,
feelsgood bij: little talks, the wolves, the beatles, island in the sun,
houdt van: tekenen, schilderen, koken, fotografie, de zee, avontuur
is een ramp in: rationaliseren, opruimen en heeft ontzettend slechte humor

Re: reisgenoten/tips gezocht spaanse surfvakantie juli 01 juni 2012 10:00 #75932

He!

Ik ga met 2 vrienden met mn bus naar Baskenland voor een week surfen. 13-21 aug.
Ik moet ffe kijken, maar als je wil kan je vast wel mee. (betreft ruimte)
Die maatjes zijn ook brabo's en ik ben gewoon een nuchtere jongen met Twentse 'roots', ben er ook erg trots op *kuch*.

Als wij dan terug gaan kan je gewoon daar blijven en misschien door reizen dieper spanje in.

Anyway, stuur me een berichtje als je meer wil weten!

Chill-de-bill.

Ps. Nee ik ben geen pervers mannetje, 2/3 hebben een vriendin.
  • markmfk
  • Afwezig
  • Kook

Re: reisgenoten/tips gezocht spaanse surfvakantie juli 01 juni 2012 20:55 #75933

Ola,

Nog een einzelganger met avontuurlijke plannen . Ik ga ergens in juli in me eentje 2 weken naar noord-spanje om te surfen, te chillen en te feesten. Heb nog niets geboekt maar wel al een beetje georienteerd. Ben niet zo kieskeurig wat betreft accomodatie enzo.. Desnoods slaap ik op het strand. Belangrijkste vind ik dat er relaxte mensen om me heen zijn en het lekker weer is.

Voeg me even toe op facebook: Dennis Boose
Misschien kunnen we dan wat plannen.

Aloha,
Dennis
  • Ciko
  • Afwezig
  • Kook

Re: reisgenoten/tips gezocht spaanse surfvakantie juli 07 juni 2012 21:37 #75942

hahaha mooie ps. .. maar helaas ben ik in augustus niet vrij, was anders ontzettend gaaf geweest. Bedankt voor je reactie iniedergeval en veel plezier in augustus.. dennis, heb je een bericht gestuurd via fb!
Laast bewerkt: 07 juni 2012 21:39 Door mars_111.

Re: reisgenoten/tips gezocht spaanse surfvakantie juli 25 juni 2012 13:50 #75979

0618868563

Ik heb wel zin om te gaan!

Re: reisgenoten/tips gezocht spaanse surfvakantie juli 27 juni 2012 20:28 #75985

hey, ik ben ook opzoek naar een reis maatje, heb zelf nog helemaal geen plannen, alleen dat ik weg wil en wil gaan surfen ben een meisje van 22 woon in a'dam heb, wel wat surf ervaring ook een open water padie en zeil ervaring .
  • emvers
  • Afwezig
  • Kook

Re: reisgenoten/tips gezocht spaanse surfvakantie juli 03 juli 2012 09:42 #76000

Hey

Leuk topic:

Ik zoek ook nog te gaan surfen eind juli of begin augustus... ( beschikbaar vanaf 16 juli)

hangt er vanaf of er een maat meegaat of solo hoeveel plek ik heb in men auto Heb dakdrager dus planken kunnen mee.

Ik heb niets gepland dus als er iemand hetzelfde zoekt: let me know

ff voorstellen:
Bert geysen
25 years
wat ik doe: surfen , basketball,wat longboarden, chillen , muziek
niet vies van een feesje. Ben sportleraar of gymleraar
Ja, ben dus van België
ik surf een 5tal jaar

Tijd en plaats speelt geen rol voor me. Heb de meeste stadjes van aquitaine/ landes al gezien maar spanje zarautz / noja/ vincente / ... vind ik ook heerlijk.
Ik beschik ook over een redelijk groot tentje met 3 vakken. voor 4 a 5 pers.
en ja zoveel mogelijk surfen en hoeft absoluut niet duur te zijn voor me.

Greets.

ik kijk men fb meer als dit
www.facebook.com/geysenbert
  • Beasy
  • Afwezig
  • Kook
Je hebt een bedankje ontvangen van: assif

Re: reisgenoten/tips gezocht spaanse surfvakantie juli 03 juli 2012 20:21 #76003

Wat een goede ideeën allemaal. Ik ben ook aan het kijken voor een weekje surfen in spanje/ frankrijk. Eind juli of begin augustus. Ben een beginner, en heb geen eigen board.
Lijkt me leuk om ergens aan te haken. Ik heb een auto, alleen niet zo'n grote en zonder dakdragers.
Naast surfen ben ik leerkracht, doe aan motorrijden en hou van zon, zee, muziek en festivals.

grtjs

Re: reisgenoten/tips gezocht spaanse surfvakantie juli 13 juli 2012 20:22 #76021

Heb je al iets gevonden?
Ik zou zelf ook nog wel deze maand weg willen, maar ik weet ook niet zo goed waar en hoe..haha en en je hebt een goeie muziek smaak!!

kunnen we niet met zn allen?
Laast bewerkt: 13 juli 2012 20:24 Door sophiewesthoff.

Re: reisgenoten/tips gezocht spaanse surfvakantie juli 17 juli 2012 13:32 #76032

Zijn er nog mensen die eind augustus/begin september een leuke trip weten??
Het begint hier al aardig te kriebelen en dat kan alleen maar betekenen dat ik echt weg moet!
Wie weet wat?
Laast bewerkt: 02 aug 2012 14:35 Door MichaelDylan.

Re: reisgenoten/tips gezocht spaanse surfvakantie juli 19 juli 2012 08:13 #76040

hallo iedereen,

ik heb ook nog plaats als het gaat om vervoer naar zuid frankrijk/ noord spanje. wil begin volgende week vertrekken want woensdag ziet komt er een mooi swelletje binnen. wie gaat ook die kant op en zou de diesel kosten willen splitten?

gr kay. Eindhoven.
  • assif
  • Afwezig
  • Grommet

Re: reisgenoten/tips gezocht spaanse surfvakantie juli 19 juli 2012 16:35 #76041

Hallo! Ik heb met 2 vrienden vorige week tickets geboekt van Weeze - Bilboa voor E40,- retour, van 21 t/m 28 augustus! Zeker de moeite waard om even te checken of dat nog steeds zo is! Van Bilbao naar Zarautz of San Sebastian kost met de bus 7 euro en duurt een uur (volgens internet).

We zijn alleen nog op zoek naar een camping, denk dat het Talai-Mendi in Zarautz gaat worden, moet alleen nog uitzoeken hoe ik daar kan boeken, ze schijnen niet goed Engels te spreken. Mocht iemand nog tips hebben omtrent toffe campings, wat leuker is: Zarautz of San Sebastian (We houden ook wel van een biertje of 1,2..veel) hoor ik 't graag!
En als er iemand boekt in die periode hoor ik 't ook
  • Doggy
  • Afwezig
  • Kook
Moderators: tsunamigod, Rodney, king77, Onno*

Facebook vrienden

Twitter volgers

Colofon

Stuur jouw surfnieuws in
Ontmoet surfers en wordt lid
Contact opnemen met de redactie
Adverteren? Dat kan!
Voeg ons toe aan je favorieten

Copyright © 1999 - 2013 Alle Rechten voorbehouden - Surfholland.nl & Ultimate-snowboarding.com zijn met 20.000+ geregistreerde boarders het grootste boarders netwerk van de Benelux!