Hee Hallo!
Ik ben van plan om deze zomer ongeveer 2,5 week / 3 weken op vakantie te gaan naar spanje om spaans te leren ( niet door een of andere duffe taalcursus te gaan doen, maar gewoon door daar te zijn ) en dit te combineren met surfen ( kan ik absoluut nog niet ) evt ook een beetje duiken ( kan ik wel: padi rescue diploma ) of zeilen ( klein beetje ervaring ).
Een actieve vakantie dus, waar ik na een jaar duf studeren weer een beetje los kan gaan, kampvuurtjes op het strand, biertje erbij, goede gesprekken, verblijf in een hostel of simpel vakantiehuisje, lekker eten, mooie foto’s maken, af en toe stappen etc en dat alles met een beperkt budget.
Heeft iemand tips voor mij qua bestemming als beginnend surfer waar ik niet omkom tussen de 16jarige huppelkutjes?
En dan nog iets..Hoewel ik er van overtuigd ben door gewoon te gaan ook wel mensen tegen te komen is het toch relaxter om van te voren al een reisgezelschap te hebben. Iedereen met interesse( m/v) en zin is wat mij betreft welkom dus mocht bovenstaande je aanspreken of zelf een beter idee te hebben please let me know!
Oh ja, niet geheel onbelangrijk..
ik: een meid van 23, brabantse roots, woont op kamers, single,
chilled met: mumford and sons, johnny cash, john mayer, selah sue, anya marina en alles wat unplugged word gecovered
partyed op: dansa kuduro, cooler than me, disco romancing, ready to go, balada boa,
feelsgood bij: little talks, the wolves, the beatles, island in the sun,
houdt van: tekenen, schilderen, koken, fotografie, de zee, avontuur
is een ramp in: rationaliseren, opruimen en heeft ontzettend slechte humor