Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Bali: Surfkamp of alleen?
(1 bekijken) (1) Gast

Onderwerp: Bali: Surfkamp of alleen?

Re: Bali: Surfkamp of alleen? 06 mei 2011 18:02 #75116

Bedankt voor de medling! Ik heb er inderdaad aan gedacht, komt goed.

Re: Bali: Surfkamp of alleen? 07 mei 2011 00:14 #75118

hier je visa verlengen, en als het nog mogelijk is in den haag of een agentschap een 2mnd visa in NL aanvragen.
Geloof dat je hier nu ook een 2mnd visa kunt aanvragen, maar zeker ben ik hier niet van.

cheers,
Joost

Re: Bali: Surfkamp of alleen? 13 mei 2011 05:48 #75147

Er is inderdaad een 30 dagen en 60 dagen visum, volgens mij moet je het 60 dagen visum van tevoren regelen, maar dit weet ik niet zeker. Moet je wel even op tijd bij zijn want het kan lang duren bij de Indonesische ambassade in Nederland!!!
Zoek dat asap uit zou ik je aanraden.

Wat betreft alleen reizen in Indonesie, ik zit zelf nu in Indonesie en heb hier al aardig wat rondgereisd. Het is een veel minder populair backpackers land als landen als Thailand en Vietnam, dus echte hostels heb je op de meeste plekken niet. Op Bali is het denk ik heel anders en kom je genoeg lui tegen die ook alleen zijn... Zit er zelf aan te denken om in juli een paar weken in Ombak Bagus te verblijven en denk dat ik dan ook wel genoeg mensen ontmoet
  • Bart16
  • Afwezig
  • Grommet

Re: Bali: Surfkamp of alleen? 10 juni 2011 14:10 #75253

Hai surfexperts, ik had een vraagje..

Rond eind augustus tot 8 september zal ik in Bali zijn (voor een familie-reunie), maar zal in die periode ook veel vrije tijd hebben. In mn vrije tijd zou ik willen surfen, ben overigens een complete surfnoob en wil individueel gaan. Dusss, wat zou het handigst voor mij uitkomen? Een surfkamp, losse (groeps)lessen? Misschien hebben jullie nog suggesties?

Ik hoor het graag van jullie en alvast bedankt voor jullie hulp!

Wanda
  • Poetrie
  • Afwezig
  • Kook

Re: Bali: Surfkamp of alleen? 11 juni 2011 05:30 #75254

Surfkampen zijn best aan de prijs. Alleen een plekje nemen en een surflesje nemen. Eventueel kan ik je daarmee helpen. Wij werken met wat instructeurs die Level 2 diploma hebben.

Filmpje van de rechtse van van de week!
  • Joost E
  • Afwezig
  • Gervorderde surfer

Bal 04 aug 2011 22:55 #75411

gisteren een lekker dagje Bukit gehad. Impossibles gesurft en daarna lekker gegeten bij Caucho (Sunset grill bij Padang)

Bali: 14 nov 2011 06:57 #75642

We hebben in de week van kerst nog plek in onze villa en de Homestay, mocht er iemand interesse hebben. www.ombakbagus.com
Er staat dan ook een kerstboom!!!

Van de week komt er weer wat leuks aan. Ga een klein tripje Java doen met de komende swell. Zin an!!!
Laast bewerkt: 14 nov 2011 12:46 Door Surfholland.nl.

Re: Bali: Surfkamp of alleen? 13 dec 2011 07:51 #75681

Na een week ziek te zijn geweest vandaag weer eventjes geplonst wat is het toch lekker om weer het water in te kunnen!!

Wat pics van Harley en mij van vandaag.

Bali 30 apr 2012 04:52 #75878

Bali de laatste tijd. Erg Lekker geweest!

Laast bewerkt: 30 apr 2012 04:53 Door tsunamigod.

Re: Bali 30 apr 2012 09:53 #75879

Super lekker man.

Het is dat hier vandaag eindelijk de zon schijnt maar de golven werken niet mee!
Eerst maar is even de studie afmaken, en dan kom ik ook wel even die kant op!#
  • markmfk
  • Afwezig
  • Kook

Re: Bali 08 juni 2012 11:50 #75944

Moment of fame van vandaag!
Mijn Ek outfit!!! Gaan weer zware weken worden. elke wedstrijd start 24.00 en later!
http://indosurflife.com/surfreports/canggu/
NB: foto zal er alleen vandaag op staan ( 8 juni)

Re: Bali: Surfkamp of alleen? 05 juli 2012 04:47 #76004

Moment of fame van vandaag.
Moderators: tsunamigod, Rodney, king77, Onno*

Facebook vrienden

Twitter volgers

Colofon

Stuur jouw surfnieuws in
Ontmoet surfers en wordt lid
Contact opnemen met de redactie
Adverteren? Dat kan!
Voeg ons toe aan je favorieten

Copyright © 1999 - 2013 Alle Rechten voorbehouden - Surfholland.nl & Ultimate-snowboarding.com zijn met 20.000+ geregistreerde boarders het grootste boarders netwerk van de Benelux!