Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Goedkope Surfspot
(1 bekijken) (1) Gast
  • 1

Onderwerp: Goedkope Surfspot

Goedkope Surfspot 22 mei 2012 20:04 #75912

Hey surfers,

Heeft iemand nog tips voor een lekker cheape surfvakantie? Wel naar het buitenland, maar surfen wordt al redelijk snel aan de dure kant Eigen boardje enzo heb ik gewoon. Misschien goedkope campingadresjes of iets dergelijks iemand?

Ruurd

Re: Goedkope Surfspot 24 mei 2012 07:17 #75916

hoezoe is surfen al aan de dure kant wanneer je al een board hebt. ESS Eat sleep surf! Kan nooit veel kosten. Bij mij in ieder geval niet!

Re: Goedkope Surfspot 25 mei 2012 08:09 #75919

op google maps gewoon de spot opzoeken waar je wilt gaan surfen......dan op de kaart "camping" als zoekopdracht geven...camping uitzoeken die niet direct aan 't strand ligt of een gemeentecamping (camping municipal(frankrijk))...dan kan je bijna voor niks een weekje of langer gaan surfen............moet je natuurlijk wel een auto en een tentje hebben.

Re: Goedkope Surfspot 24 juni 2012 19:06 #75977

Als je echt een vakantie wilt en lekker surfen, waar alles voor je geregeld word. Weet ik wel 1 van de beste plekken.
Ik ga ieder jaar naar Morocco, een klein dorpje Tamrak, vlakbij thagazout.
Hele populaire surf locatie, voor beginners en profs.
Is echt een active/chille vakantie en je beland echt in een andere wereld.
Het hotel is tegek, aadrige mensen. Top luxe voor een mooie prijs.
www.surfstarmorocco.com

Groeten,

Re: Goedkope Surfspot 26 juni 2012 10:02 #75981

Taro, je bent wel lekker aan het spammen.
Doe is niet
  • markmfk
  • Afwezig
  • Kook

Re: Goedkope Surfspot 27 juni 2012 11:42 #75984

Ja klopt, ik ben klaar:P ze verdienen het gwn.. en het is 1 van de beste plekken daar. Wou dat gwn ff duidelijk maken.. Van mij heb je geen last meer
  • 1
Moderators: tsunamigod, Rodney, king77, Onno*

Facebook vrienden

Twitter volgers

Colofon

Stuur jouw surfnieuws in
Ontmoet surfers en wordt lid
Contact opnemen met de redactie
Adverteren? Dat kan!
Voeg ons toe aan je favorieten

Copyright © 1999 - 2013 Alle Rechten voorbehouden - Surfholland.nl & Ultimate-snowboarding.com zijn met 20.000+ geregistreerde boarders het grootste boarders netwerk van de Benelux!