Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

surfmaatjes gezocht omgeving nijmegen
(1 bekijken) (1) Gast
  • 1

Onderwerp: surfmaatjes gezocht omgeving nijmegen

surfmaatjes gezocht omgeving nijmegen 31 juli 2012 14:18 #76068

hoi allemaal!
Ik ben lieke en net begonnen met surfen het lijkt me leuk om mensen te leren kennen die ook surfen en die zin hebben om een x samen te gaan. Altijd meer lol dan alleen
grts
Je hebt een bedankje ontvangen van: Indiosurf

Re: surfmaatjes gezocht omgeving nijmegen 06 aug 2012 11:45 #76080

leuk dat je surf wil leren. dat is cool, welkom bij de wereld van surf
grt
Je hebt een bedankje ontvangen van: lieke1979

Re: surfmaatjes gezocht omgeving nijmegen 06 aug 2012 22:37 #76084

Hey Lieke,

Ik heb hetzelfde dilema :)Ik woon en Den Bosch dus dat is redelijk dichtbij Nijmegen. Dus wellicht dat we samen eens kunnen gaan kijken of we een golfje kunnen scoren? Mij lijkt scheveningen de beste oefen plaats. Ben zelf 10 jaar geleden gestopt en nu weer een semi longboard gekocht. Dus mocht je eens zin hebben en mee willen rijden voor een dagje surfing? Let me know Zoals je al zij, met twee is leuker dan alleen en kunnen we samen afgaan

Groet Sander
Laast bewerkt: 06 aug 2012 22:38 Door tictacpontiac. Reden: foutje in de tekst :)
Je hebt een bedankje ontvangen van: LANZAROTESURFER

Re: surfmaatjes gezocht omgeving nijmegen 13 dec 2012 13:24 #76295

Hello allemal,

My name is Steve, sorry my dutch is really bad,

i live in Venlo i surf now since 4 years, i learned in canary island,

Let me know if you want to go surfing i'm always ready (in the weekend unfortunately i have to work)!!!!

groetjes

Steve 0633934439

Re: surfmaatjes gezocht omgeving nijmegen 29 dec 2012 14:35 #76302

Hallo, ik woon ook in Nijmegen!

Ben pas een paar maanden bezig met surfen, pas een stuk of 5 keer op een board gestaan dus ben echt nog een beginneling, maar zou het leuk vinden om een keer met wat anderen te surfen!
Ik ben tot nu toe meestal met de trein gegaan vanwege mijn weekendOV maar dat is toch een beetje onhandig met een 7.6 board
Laat maar een keer wat horen!

Groeten
Pim
  • Pimdc
  • Afwezig
  • Kook
Je hebt een bedankje ontvangen van: lieke1979

Re: surfmaatjes gezocht omgeving nijmegen 17 feb 2013 21:00 #76352

eyy superleuk! ik ga ook een boardje kopen:) ik kan nog niet staan maar wil het dolgraag leren windsurf je ook? ik doe het namelijk beide. laat maar weten wanneer je gaat:) zal mijn nr even achter laten
0619514027
grts Lieke

Re: surfmaatjes gezocht omgeving nijmegen 17 feb 2013 21:02 #76353

lijkt me hartstikke leuk om een x samen te gaan laat maar weten wanneer je gaat. dit is mijn nr 0619514027
  • 1

Facebook vrienden

Twitter volgers

Colofon

Stuur jouw surfnieuws in
Ontmoet surfers en wordt lid
Contact opnemen met de redactie
Adverteren? Dat kan!
Voeg ons toe aan je favorieten

Copyright © 1999 - 2013 Alle Rechten voorbehouden - Surfholland.nl & Ultimate-snowboarding.com zijn met 20.000+ geregistreerde boarders het grootste boarders netwerk van de Benelux!