Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

surf maatje gezocht, binnen en buiten Nederland
(1 bekijken) (1) Gast

Onderwerp: surf maatje gezocht, binnen en buiten Nederland

surf maatje gezocht, binnen en buiten Nederland 27 juni 2012 21:07 #75986

hay hey

ik ben Emily Versteeg 22 jaar en woon in amsterdam.
ik surf al sinds in 17 ben en vind het nog steeds super leuk, alleen heb ik niemand die met me mee wil gaan,( mijn vrienden die doen daar niet echt aan) en ik ben toch wel iemand die het liever met andere wil doen dan alleen. dus daarom zoek ik een surf maatje.

ik ben in het buitenland opgegroeid, toen ik 8 was kwamen we weer terug naar nl. ben net afgestudeerd, grafisch vormgeven, en ga nu een tussen jaar nemen, om uit te zoeken wat ik wil gaan doen laten. ik luister naar VEEL verschillende muziek, zoals: the weeknd, sela sue, santa gold, empire of the sun. Werk al in de horeca maar opzoek naar een nieuwe baan.

als je het leuk lijk om een keertje te gaan surfen laat maar wat weten

btw: ik ben een longboard surfgirl skate ook
  • emvers
  • Afwezig
  • Kook
Je hebt een bedankje ontvangen van: stickymicky

Re: surf maatje gezocht, binnen en buiten Nederland 28 juni 2012 09:42 #75987

Welkom welkom!

Ik zie heel veel verschillende topics voorbij komen met surfmaatjes gezocht.
Al wil ik met iedereen surfen... dat kan niet want ik zit in het buitenland.
Zoek even naar andere topics van mensen die ook uit regio A'dam/Noord-Holland komen?

Het buitenland ding, als je geld en tijd hebt, vlieg je volgende week op Newquay of Lands End in Engeland, haal ik je op en dan gaan we surfen op Sennen (beste spot van UK). Ik zal er zijn vanaf vrijdag, en maandag weer terug omdat ik dinsdag terug naar Nederland rijd... kan je zelfs nog mee terug rijden naar NL.

BAM, die had je niet verwacht denk ik.

Cheers!
  • markmfk
  • Afwezig
  • Kook

Re: surf maatje gezocht, binnen en buiten Nederland 28 juni 2012 09:56 #75988

dus pm even als je up to it bent!
zelf ben ik 22 jaar, doe een stage die volgende week is afgelopen in Portsmouth heb een 7'6 en 6'8. Doe ook kiten, soms windsurfen en wakeboarden en uiteraard als er sneeuw is snowboarden.... en ow ja, longboarden (skate).
  • markmfk
  • Afwezig
  • Kook

Re: surf maatje gezocht, binnen en buiten Nederland 01 juli 2012 16:31 #75989

Eyla

ik bent Evert en ik woon in Antwerpen, wat ver ligt van Amsterdam dus ik zal denk ik je nieuwe surfmaatje niet kunnen worden, maar wat niet wil zeggen dat we geen praatje kunnen maken. dus om dat spel hier eventueel op gang te blazen je surft al 5 jaar intensief of gewoon als het je past?

zonnige groetjes
  • Evrest
  • Afwezig
  • Kook

Re: surf maatje gezocht, binnen en buiten Nederland 02 juli 2012 10:16 #75992

Hey
We hebben een facebook groepje met allemaal mensen uit verschillende delen van NL die afspreken om samen te gaan. Het niveau is niet echt denderend maar wel mensen die graag beetje beter willen worden
btw, ik kom uit België en rijdt meestal via Eindhoven naar de NLse kust, dus wellicht wel carpool te combineren Evert?

grtz Bianca
  • bianca
  • Afwezig
  • Kook
Laast bewerkt: 02 juli 2012 10:58 Door bianca.

Re: surf maatje gezocht, binnen en buiten Nederland 02 juli 2012 10:43 #75995

wat super leuk allemaal! ik ga mezelf zeker bij jullie fb pagina aanmelden kan niet wachten tot de eerste trip
  • emvers
  • Afwezig
  • Kook

Re: surf maatje gezocht, binnen en buiten Nederland 02 juli 2012 10:59 #75996

ah heb je je aangemeld? marlinde vroeg wie je was
  • bianca
  • Afwezig
  • Kook

Re: surf maatje gezocht, binnen en buiten Nederland 02 juli 2012 11:53 #75998

ja heb me toegevoeg:D ook al een verhaaltje achter gelaten
  • emvers
  • Afwezig
  • Kook

Re: surf maatje gezocht, binnen en buiten Nederland 02 juli 2012 13:05 #75999

hey ik woon zelf in breda maar ik rijd altijd naar scheveningen om te gaan surfen en alleen ook, lijk me leuk om een surfmaat hebben, contact me via mijn fb als jij wil, zoek me als Cholo Charly, kan nog meer mensen zijn hoor, in de surf wereld is iedereen welkom. aloha nui loa

Re: surf maatje gezocht, binnen en buiten Nederland 03 juli 2012 14:33 #76001

Hoi,
Ook ik ben op zoek naar surfmaatjes. Deze zijn niet makkelijk te vinden...Ben ongeveer een anderhalf jaar aan het surfen dus nog een beginner. Ik heb een 7'9 BIC en surf met elk weer, behalve onder het vriespunt.
Ik woon in Rotterdam en surf meestal in Scheveningen.
@ Bianca: Zou ik mogen weten hoe jullie groep op facebook te vinden is? Als je het goed vindt zou ik daar ook lid van willen worden.

Groetjes
Buse
  • Buse
  • Afwezig
  • Kook

Re: surf maatje gezocht, binnen en buiten Nederland 03 juli 2012 18:34 #76002

aaight super idee van het carpoolen ik zit alleen voorlopig met het probleem dat mijn autotje nog niet zolang geleden zijn geest heeft gegeven en voorlopig ik nog geen nieuw autootje heb! en hoe noemt de FB groep ? het niveau moet niet hoog liggen we moeten ons amuseren

see ya
  • Evrest
  • Afwezig
  • Kook

Re: surf maatje gezocht, binnen en buiten Nederland 16 juli 2012 17:29 #76028

Wat een leuk idee om dat hier te regelen. Ik surf zelf in Noordwijk en heb wel een surf maatje in Amsterdam die af en toe hier naar toe komt.

Toevallig ook mensen uit noordwijk eo aanwezig?

@bianca zoekt het facebook clubje nog leden?

Groeten
  • 6ty
  • Afwezig
  • Kook

Facebook vrienden

Twitter volgers

Colofon

Stuur jouw surfnieuws in
Ontmoet surfers en wordt lid
Contact opnemen met de redactie
Adverteren? Dat kan!
Voeg ons toe aan je favorieten

Copyright © 1999 - 2013 Alle Rechten voorbehouden - Surfholland.nl & Ultimate-snowboarding.com zijn met 20.000+ geregistreerde boarders het grootste boarders netwerk van de Benelux!