Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

is dit een goed beginnersboard?
(1 bekijken) (1) Gast
  • 1

Onderwerp: is dit een goed beginnersboard?

is dit een goed beginnersboard? 10 aug 2011 16:44 #75421

hallo allemaal,

ik ben deze zomer in lanzarote op vakantie geweest heb daar 1 dag op een longboard gesurft en ben vorige week nog een keer in hoek van holland wezen surfen ook op een longboard. ik ben zo verslaafd geraakt dat ik graag zelf een board zou willen kopen ik zag deze op marktplaats is dit wat voor beginners? ik ben 1.61m en weeg ongeveer 65 kg.

watersport.marktplaats.nl/surfen-golfsur...;fta_ind=13&fs=1

bedankt voor jullie reactie alvast!!

Re: is dit een goed beginnersboard? 10 aug 2011 17:44 #75422

Ik vind het een beetje aan de lange kant nog, vooral als je een longboard gewend bent.

En wat voor vinnen zitten er op? Ik zou voor vinnen met veel flex en vortex effect gaan.
I will not hurt or harm you. Just give me back the board, Lance. It was a good board - and I like it. You know how hard it is to find a board you like. - Lt. Colonel Kilgore (Apocalypse Now!)

Re: is dit een goed beginnersboard? 11 aug 2011 13:40 #75425

Ik vind het zelf een beetje aan de korte kant om mee te beginnen. Ik zou zelf iets langers zoeken.
Voor je koopt kan je ook eens zo'n maatje huren en ook wat maten tussen een 9 voet en deze 6'4" in proberen.
  • wackywim
  • Afwezig
  • Gervorderde surfer

Re: is dit een goed beginnersboard? 12 aug 2011 10:31 #75426

bedankt voor de reacties ik ga toch maar opzoek naar een langer board en ga eerst maar is wat verschillende boards huren om te kijken wat bij mij past.
  • 1
Moderators: tsunamigod, Rodney, king77, Onno*

Facebook vrienden

Twitter volgers

Colofon

Stuur jouw surfnieuws in
Ontmoet surfers en wordt lid
Contact opnemen met de redactie
Adverteren? Dat kan!
Voeg ons toe aan je favorieten

Copyright © 1999 - 2013 Alle Rechten voorbehouden - Surfholland.nl & Ultimate-snowboarding.com zijn met 20.000+ geregistreerde boarders het grootste boarders netwerk van de Benelux!