Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Vliegtuigtoeslag surfboards
(1 bekijken) (1) Gast
  • 1

Onderwerp: Vliegtuigtoeslag surfboards

Vliegtuigtoeslag surfboards 13 juli 2012 10:02 #76020

Hallo medesurfers!

To nu toe ben ik altijd met de auto op surftrip gegaan, maar volgende maand met het vliegtuig naar Ericeira.
Nu vroeg ik me af welke maatschappij de minste toeslag vraagt voor surfboards want ik wil sowieso mn eigen board mee. Easyjet vraagt bv extra kosten voor álle ruimbagage en KLM neemt helemaal geen surfboards meer mee.

Alle tips en ervaringen zijn welkom!

grtz Louisa

Re: Vliegtuigtoeslag surfboards 16 juli 2012 11:40 #76027

Toevallig heb ik een maand of een Surfboard ingevlogen vanuit de Huntington in de US met KLM. Overstappen op Parijs. Was geloof ik €75. Ik viel geloof ik wel in het dure tarief terwijl ze nu juist goedkoper zijn geworden oid. In ieder geval.. het beste kan je gewoon even bellen geloof ik. Was voor mij een heel logistiek gedoe omdat ik het board daar heb gekocht. Ze moesten eerst kijken of hij in het ruim zou passen, moest ik een dag later terug bellen of het kon en toen pas kon ik het board gaan kopen. Maargoed.. heb m'n board!
  • BlackShore
  • Afwezig
  • Gervorderde surfer

Re: Vliegtuigtoeslag surfboards 27 juli 2012 06:27 #76058

Ahh, bedankt voor je bericht!

Ondertussen geboekt bij Transavia, 15 euro voor de bagage, 40 voor mn board. Per vlucht welteverstaan. Vind het wel redelijk aan de prijs, maar ok.. En ze nemen maar 6 boardjes mee in het ruim. Wel van plan 2 boardjes in mn boardbag te proppen.. En nou maar hopen dat ik me er niet nog een laat aansmeren daar!

Re: Vliegtuigtoeslag surfboards 27 juli 2012 16:13 #76059

Nou, ben benieuwd! Pak ze wel goed in. Ik had m'n board helemaal omwikkeld met badlakens, en alles wat ik kon verzamelen in Amarika om stoten tegen te gaan (lees: opgepropote papieren zakken) jaja.. je moet creatief zijn in 't leven. Zag heel toevallig hoe ze tijdens het overstappen in parijs vanuit het vliegtuigraampje hoe ze met m'n boardbag omgingen. Dat ziet er echt niet leuk uit als je weet dat daar je gloednieuwe beauty inzit! Morgen hopen overigens dat er nog wat surf te doen is in NL .
  • BlackShore
  • Afwezig
  • Gervorderde surfer
  • 1
Moderators: tsunamigod, Rodney, king77, Onno*

Facebook vrienden

Twitter volgers

Colofon

Stuur jouw surfnieuws in
Ontmoet surfers en wordt lid
Contact opnemen met de redactie
Adverteren? Dat kan!
Voeg ons toe aan je favorieten

Copyright © 1999 - 2013 Alle Rechten voorbehouden - Surfholland.nl & Ultimate-snowboarding.com zijn met 20.000+ geregistreerde boarders het grootste boarders netwerk van de Benelux!