Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Keuze uit 3
(1 bekijken) (1) Gast
  • 1

Onderwerp: Keuze uit 3

Keuze uit 3 22 sep 2011 11:03 #75522

Hallo
Ik zit er aan te denken om er een funboardje bij te nemen voor de wat mindere dagen en af en toe eens iemand mee kan nemen.
Vandaar dat de voorkeur naar een epoxy board uit gaat
Ik heb de keuze uit een Dandee 7.6, Southpoint bonga 7.6 en een NSP7.6.
Welke zouden jullie aanraden en waarom.

Uiteraard zijn alle andere tips en sugesties ook welkom!
  • Jarvin
  • Afwezig
  • Kook

Re: Keuze uit 3 26 sep 2011 20:34 #75535

Hallo!

Ik zat ook te twijfelen tussen een nsp en dandee. De nsp heb uitgeprobeerd en beviel op zich prima. Toen ik bij een surfwinkel naar een dandee vroeg, zeiden ze dat deze erg zwaar en kwetsbaar zouden zijn. Toen ik echter de dandee bij dandeesurf zag, bleek deze echter zo licht als een veertje en bovendien echt heel erg mooi. Ik ben uiteindelijk voor de dandee gegaan en ben ik tot op de dag vandaag ontzettend gelukkig mee...!
Je hebt een bedankje ontvangen van: Jarvin

Re: Keuze uit 3 28 sep 2011 07:33 #75541

En hoe lang heb je het board, en hoe vaak gebruik je hem.
Dan de belangrijkste vraag hoe ziet hij er nu nog uit.
Ik heb er ook 1 in mijn handen gehad, ze zijn idd licht maar had daarbij ook het idde dat hij dun gelaagt was!
Dus ik vroeg me af hoe ze kwalitatief in elkaar steken?.

Gr Jarvin,
  • Jarvin
  • Afwezig
  • Kook

Re: Keuze uit 3 02 okt 2011 20:47 #75559

Dat zal de tijd nog moeten leren. Ik heb het board sinds september, dus over slijtage kan ik je helaas nog niet zo veel vertellen... Maar als je geen risico's wilt nemen, zou ik gewoon voor een nsp gaan. Ik hoor veel goeds over nsp boards. Over een dandee was het verkrijgen van revieuws wat moeilijker, dus tja, ik kon het niet laten om het dan gewoon maar uit te proberen..

Re: Keuze uit 3 11 okt 2011 09:11 #75587

Dan zijn we hem nu samen aan het testen
Ik heb de gok toch ook maar genomen, en moet zeggen dat het me tot nu toe goed bevalt.
Het is idd een superlicht boardje en niet onbelangrijk hij voelt goed aan in het water.
Wat de kwaliteit betreft, de tijd zal het leren maar ik denk dat het wel goed zit
  • Jarvin
  • Afwezig
  • Kook

Re: Keuze uit 3 11 okt 2011 14:05 #75588

ik hoop dat jullie met goede reviews komen want ik ben van plan er eentje aanteschaffen
hou ons op de hoogte

Re: Keuze uit 3 19 okt 2011 09:08 #75590

Zoals eerder vermeld een fijn board, alleen jammer dat hij alleen maar met M-5 vinnen geleverd wordt.
Dus houd er rekening mee dat als je wat groter ben, je nog extra geld uit moet gaan geven voor een set M-7 vinnen.
  • Jarvin
  • Afwezig
  • Kook
  • 1
Moderators: tsunamigod, Rodney, king77, Onno*

Facebook vrienden

Twitter volgers

Colofon

Stuur jouw surfnieuws in
Ontmoet surfers en wordt lid
Contact opnemen met de redactie
Adverteren? Dat kan!
Voeg ons toe aan je favorieten

Copyright © 1999 - 2013 Alle Rechten voorbehouden - Surfholland.nl & Ultimate-snowboarding.com zijn met 20.000+ geregistreerde boarders het grootste boarders netwerk van de Benelux!