Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Algemeen voorstel topic !!!
(1 bekijken) (1) Gast

Onderwerp: Algemeen voorstel topic !!!

Re: Algemeen voorstel topic !!! 09 aug 2012 22:48 #76093

Zo dan maar eens netjes voorstellen.

Ik ben Sander 34 twee katten een leuke vrouw en woon in Brabant onder de rook van Den Bosch. Van mijn twaalfde tot mijn 22 a 23e heel veel gewatersport. Surfen, zeilen etc allemaal leuk. Veel vinea kampen gedaan etc, en ben eigenlijk 10 jaar niet actief geweest Ja ik weet een doodzonde. Maar het goede nieuws is.....ben weer begonnen en hoe

Afgelopen week maar eens hier aangemeld. Puur om de reden dat ik echt surfmaatjes zocht en weer eens lekker wilde gaan boarden. Zo gezegd zo gedaan. Dus aangemeld en gereageerd op een topic van iemand uit Nijmegen die een surfmaatje zocht (Lieke1979) Even wat gebabbeld en ik zocht een golfsurf maatje maar zij een windsurfmaatje. Dus wat langs elkaar heen gekletst maar dacht....ik heb nog windsurf spullen dus waarom niet ff lekker windsurfen. Afspraak gemaakt en afgelopen woensdag heerlijk gevaren op de groene heuvels. Weinig wind maar wel echt gezellig en leuk.

Aangezien ik alleen nog een shortboard heb en echt wel weer eens wilde golfsurfen liep ik al een jaartje met het plan een nieuw iets meer allroundboard te kopen om weer te kunnen boarden. Na woensdag kon ik echt geen excuus meer verzinnen om niet een board te gaan kopen en vandaag dus naar hart beach geweest.

En ja nu ligt ie in mijn woonkamer een brand spanking nieuwe NSP 7,2 als een kind die zijn kado niet mag uitpakken zo hieper ben ik. En plus punten voor Hart Beach. Goede service advies en erg leuke dame.....ben alleen haar naam vergeten dus weer echt pluspunten voor mij (not) aar als iemand weet hoe die blonde kleine krullenkop heet houd ik me aanbevolen...mischien is ze ook lid hier.

Nou binnenkort ik denk zaterdag (mooi te combineren met woodstock) even lekker freaken op het water. Thats all Greets Sander

Re: Algemeen voorstel topic !!! 16 aug 2012 15:51 #76115

Hello!

Ook ik mezelf ff voorstellen. Ramon is the name. Ik windsurf al ongeveer m'n heule leven (ongeveer zo'n 20 jaar) Ben momenteel op vakantie in Lacanau Ik heb van de week m'n eerste golfsurfboardje gekocht, gaat inmiddels al lekker! Had ik vel eerder moeten doen!

Greetz!!!
  • RRRamon
  • Afwezig
  • Kook

Re: Algemeen voorstel topic !!! 17 aug 2012 13:53 #76120

Ook maar even voorstellen:

Leendert 29 surf sinds 2004. Begonnen met een beachcampje op mimizan (la plage) toen er nog bomen stonden en het een camping in het bos was (in tegenstelling tot de hokjes die ze er nu van hebben gemaakt ).
Vanaf dat jaar eigenlijk elke zomer en meestal ook het voor- of najaar naar Frankrijk of Spanje. Een keer langs de frans/spaans/portugese kust tot aan Gibraltar gegaan en zoveel mogelijk "stormriders guide spots" bezocht, aanrader!

Vanuit Nederland af en toe richting Wijk aan zee of Surfersparadise (knokke) als er wat te doen is.

Begonnen met een fabriek gemaakte 8'0 mini malibu. Dun, weinig volume en slechte glassing maar wist ik veel, ondanks dat veel plezier van gehad van het board in Frankrijk/Spanje . Gedurende de vakanties op een 20 oud shortboard gesurft van een vriend en besloten er zelf ook een aan te schaffen (6'10 DHD). Deze zormer de malibu vervangen door een 9'5 Barland longboard waardoor er in Nederland ook iets meer te surfen is.

Nu aan het rond peddelen op een meertje in de buurt om conditie op te doen voor de komende vakantie
Laast bewerkt: 17 aug 2012 13:55 Door Leendert83.

Re: Algemeen voorstel topic !!! 12 apr 2013 09:23 #76405

Ik zal me ook maar even voorstellen.

Hanne is mijn naam en ik kom uit Biddinghuizen. 27 jaar en vrouwelijk. Mijn hele leven ben ik al het liefste in het water te vinden. Eerder door (wedstrijd/openwater)zwemmen en sinds kort door het golfsurfen.
Al jaren kriebelde het om te beginnen met surfen en nu heb ik eindelijk niets meer wat me kan tegenhouden hierin, en heb ik op 30 maart mijn eerste surfles gehad. Een nieuwe passie is geboren!

Voor eind september/begin oktober heb ik al een prachtige surfvakantie uitgezocht en voor die tijd wil ik toch wel redelijk kunnen surfen. Ik zal dus ook regelmatig aan zee te vinden zijn vanaf nu

Buiten het surfen vind ik het heerlijk om lekker sportief bezig te zijn en bezoek ik graag wat concertjes her en der.
Je hebt een bedankje ontvangen van: stickymicky

Re: Algemeen voorstel topic !!! 14 apr 2013 17:54 #76412

Ha guys,

Arend uit Amsterdam hier. Ik ben 28 en al jaren vakantiesurfer, maar dit jaar wordt het eindelijk serieuzer. Waarom? Omdat het gewoon fantastisch is om te relaxen terwijl je aan het sporten bent. Dat is waarom ik ook enthousiast snowboard en aan wielrennen doe.

Bij O'Neills surfkamp in Mimizan heb ik de mooie sport ontdekt en ben sindsdien nog een keer teruggeweest, maar zoek intussen met mijn vriendin en her-en-der-vrienden leuke spots op.

Kortgeleden heb ik mijn eerste longboard gekocht, van de Franse shaper George Depeyris. Binnenkort ben ik daar vooral mee op Zandvoort te vinden, in aanloop naar een lange zomertrip.

BTW, ik sta altijd open om nieuwe mensen te ontmoeten en samen te surfen.

Cheers!

Re: Algemeen voorstel topic !!! 03 mei 2013 23:55 #76428

Hey ,

Mijn naam is Laudonne (lau) en ik ben 21 jaar. Vorig jaar ben ik begonnen met surfen in Zandvoort en ik ben er meteen verliefd op geworden! Bij elkaar opgeteld heb ik iets van een maandje ervaring dus ik wil deze zomer meer ervaring opdoen door regelmatig te gaan surfen in Zandvoort/bloemendaal. Sinds vorig jaar mei ben ik op twee korte surftrips gegaan in Moliets, Frankrijk en Fuerteventura.

Naast regelmatig fitnessen en hardlopen , studeer ik in Amsterdam. Dit jaar heb ik het niet zo druk met de studie dus heb ik meer tijd voor het surfen.

Mocht je een surfbuddy zoeken dan kan je me altijd een berichtje sturen of als je me ziet bij Rapa dan kan je me altijd even aanspreken. Ik bijt niet en ik vind het leuk om mede surfliefhebbers te ontmoeten!
Moderators: tsunamigod, Rodney, king77, Onno*

Facebook vrienden

Twitter volgers

Colofon

Stuur jouw surfnieuws in
Ontmoet surfers en wordt lid
Contact opnemen met de redactie
Adverteren? Dat kan!
Voeg ons toe aan je favorieten

Copyright © 1999 - 2013 Alle Rechten voorbehouden - Surfholland.nl & Ultimate-snowboarding.com zijn met 20.000+ geregistreerde boarders het grootste boarders netwerk van de Benelux!