Zo dan maar eens netjes voorstellen.
Ik ben Sander 34 twee katten een leuke vrouw en woon in Brabant onder de rook van Den Bosch. Van mijn twaalfde tot mijn 22 a 23e heel veel gewatersport. Surfen, zeilen etc allemaal leuk. Veel vinea kampen gedaan etc, en ben eigenlijk 10 jaar niet actief geweest

Ja ik weet een doodzonde. Maar het goede nieuws is.....ben weer begonnen en hoe
Afgelopen week maar eens hier aangemeld. Puur om de reden dat ik echt surfmaatjes zocht en weer eens lekker wilde gaan boarden. Zo gezegd zo gedaan. Dus aangemeld en gereageerd op een topic van iemand uit Nijmegen die een surfmaatje zocht (Lieke1979) Even wat gebabbeld en ik zocht een golfsurf maatje maar zij een windsurfmaatje. Dus wat langs elkaar heen gekletst maar dacht....ik heb nog windsurf spullen dus waarom niet ff lekker windsurfen. Afspraak gemaakt en afgelopen woensdag heerlijk gevaren op de groene heuvels. Weinig wind maar wel echt gezellig en leuk.
Aangezien ik alleen nog een shortboard heb en echt wel weer eens wilde golfsurfen liep ik al een jaartje met het plan een nieuw iets meer allroundboard te kopen om weer te kunnen boarden. Na woensdag kon ik echt geen excuus meer verzinnen om niet een board te gaan kopen en vandaag dus naar hart beach geweest.
En ja nu ligt ie in mijn woonkamer een brand spanking nieuwe NSP 7,2 als een kind die zijn kado niet mag uitpakken zo hieper ben ik. En plus punten voor Hart Beach. Goede service advies en erg leuke dame.....ben alleen haar naam vergeten dus weer echt pluspunten voor mij (not) aar als iemand weet hoe die blonde kleine krullenkop heet houd ik me aanbevolen...mischien is ze ook lid hier.
Nou binnenkort ik denk zaterdag (mooi te combineren met woodstock) even lekker freaken op het water. Thats all Greets Sander