Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Algemeen voorstel topic !!!
(1 bekijken) (1) Gast

Onderwerp: Algemeen voorstel topic !!!

Re: Algemeen voorstel topic !!! 24 jan 2012 01:27 #75746

Aloha!

Ben net nieuw op het forum dus vind het wel zo netjes om mezelf even voor te stellen. Ik ben Dennis uit Rotterdam, 22 jaar en student. Voor de lol doe ik dingen als motorrijden en reizen, zolang het maar avontuurlijk is.

De afgelopen maanden heb ik door de VS gereist en een geweldige tijd gehad. In San Francisco ben ik voor het eerst in aanraking gekomen met surfen. Onder de Golden Gate bridge waren een aantal gasten flinke golven aan het berijden. Voelde me net een klein kind bij het zien van een voetbalwedstrijd.

Gelukkig was mijn volgende destinatie Maui, Hawaii (waarvan ik net thuis ben gekomen). Daar was het allemaal nog veel indrukwekkender dan in San Fran. De kerels daar pakten moeiteloos golven van 7 meter hoog die eindeloos bleven doorrollen, geweldig! Dit snakte naar nog meer dus ben ik begonnen met een aantal keer bodyboarden, wat al supercool was. En daarna rustig op een longboard leren surfen. Geen lessen gehad, maar gewoon een board gehuurd en geoefend. Omdat ik het nooit eerder gedaan heb ben ik op kleine golven gebleven (max. een meter hoog), maar ik wil het graag vaker doen! Ik hoop op dit forum meer te leren over surfen en wellicht meer informatie te krijgen over waar in Nederland te surfen, boards te huren/kopen etc...

Mahalo!

Ciko
  • Ciko
  • Afwezig
  • Kook

Re: Algemeen voorstel topic !!! 17 mrt 2012 18:30 #75842

Hoi allemaal,

Even voorstellen. Ik ben Thomas, 23 jaar, wonend in Vlissingen.
Vroeger veel aan skimboarden gedaan en skateboarden. Ook een begin gemaakt met golfsurfen, alleen nog maar op schuim geoefend.
Nu doe ik aan longskateboarden en wil ik me meer gaan richten op golfsurfen.
Ben van plan deze zomer naar een surfcamp te gaan en dan aan mijn surfskills te werken en natuurlijk lekker te surfen en chillen.
Ik ben recentelijk verhuisd naar Walcheren en ben op zoek naar beginnende surfbuddy's voor de zomer in Vlissingen en omgeving (stuur evt. een pb).

Cheers,

Thomas

Re: Algemeen voorstel topic !!! 18 apr 2012 09:51 #75876

Hallo allemaal!

Ik zou mezelf ook maar even voorstellen! Mijn naam is Marit en ik ben 24 jaar! Ik studeer momenteel aan de VU in Amsterdam, waar ik bezig ben met het afronden van de master Beleid, Communicatie en Organisatie. Ik ben 5 jaar geleden in aanraking gekomen met surfen, toen ik op vakantie was in Carcans. Ik vond het heel gaaf en ik ben die jaren daarna naar bestemmingen op vakantie gegaan waar surfen mogelijk is, o.a. Biarritz, Sagres, Bali en Thailand (jaja!). Eenmaal thuis van Thailand, heb ik direct een board gekocht, in de volste overtuiging dat ik elk weekend in de zee zou liggen. Dat viel helaas tegen... Maar ik wil het toch weer oppakken, vooral nu ik wat meer tijd heb doordat ik alleen nog maar mijn scriptie hoef te schrijven! Alleen ben ik dus op zoek naar een surfbuddy die mij wegwijs wil maken betreft de surfspots in Nederland!! Ik ben wel een beginner, maar wil graag leren!! En daarna gezellig een biertje drinken!

Doei!

Re: Algemeen voorstel topic !!! 26 apr 2012 17:46 #75877

Hoi lieve mensen,

Ik ben Astrid, 19 jaar en ik kom uit het hoge Noorden. Ik ben sinds kort erg geïnteresseerd geraakt in surfen! Het klinkt misschien gek maar het komt eigenlijk vooral door tv en internet, haha. Er is verder niemand in mijn omgeving die er verstand van heeft of het ook zou willen leren etc. Maar het lijkt mij echt geweldig om te kunnen!

Dus, hoe kom ik er nou verder mee in aanraking.. Ik vroeg me af of hier lotgenootjes zijn? Het lijkt me leuk om (via msn?) mensen te leren kennen en als het klikt misschien nadenken over gezellig les/kamp voor deze zomer?!
  • Lyublyu
  • Afwezig
  • Kook
Laast bewerkt: 26 apr 2012 18:34 Door Lyublyu.

Re: Algemeen voorstel topic !!! 01 mei 2012 00:01 #75885

Hallo allemaal,

Bij deze even voorstellen.

Ik ben Bram uit Limburg en heb in 2011 voor het eerst gesurft.
Ik heb 3 weken in indonesië gesurft en behoorlijk wat kilometers (golven) erop zitten, en heb de smaak wel te pakken.

Ben inmiddels al een paar keer geweest hier in Nederland. Echter ben ik opzoek naar mensen die net als mij uit het zuiden komen ( of elders ), en die eens willen afspreken om te gaan surfen ( carpoolen ).

Please leave a PB.

Gr. Bram
  • B@M
  • Afwezig
  • Kook

Re: Algemeen voorstel topic !!! 02 mei 2012 21:58 #75890

Hoi Hoi,

Ik ben Carine 30 jaar wonende in Eindhoven, een tijd geleden me hier aangemeld, maar nog niet voorgesteld.

Ik heb in Januari (na een eerste les in Scheveningen) leren golfsurfen op Bali, Kuta en daarna nog een dagje op de Gili-eilanden. Met Hemelvaart ga ik een weekje naar Biarritz om mijn geleerde skills verder te oefenen.

Eigenlijk trekken zon beetje alle extreme sporten me aan. Ik doe al heel lang snowboarden en kite-surfen lijkt me ook leuk om nog eens te leren.. Daarnaast skate ik graag en ben graag in de natuur, water, sneeuw... en stappen doe ik ook graag.. (euhh en winkelen en, en en en.. :-P)

Het lijkt me leuk hier nieuwe mensen te leren kennen met dezelfde interesses, nog leuker als het iemand is die in de buurt woont, maar ik rij ook graag

Groetjes Carine

Re: Algemeen voorstel topic !!! 05 mei 2012 23:54 #75898

Hallo

Ik ben Bert geysen
25 jaar en hou van surfen.
ik surf al enkele jaren maar enkel in de zomer 2/3 weken op vakantie.
Hier wil ik niet een heel jaar naar uitkijken dus heb nu plankje en wetsuit en probeer zoveel mogelijk naar de zee te rijden.
Weinig vrienden van me zijn into surf dus

Als ik een plaatsje heb wil ik altijd mensen meenemen!
of afspreken om mee te surfen of carpoolen.

Ik kom wel uit België. (turnhout)
en ga meestal naar Domburg omdat ik het daar beter vind als de Belgische kust en even ver is.
  • Beasy
  • Afwezig
  • Kook

Re: Algemeen voorstel topic !!! 26 juni 2012 19:31 #75982

Hoi,

Ik ben Natascha, 28, en ik woon in Amsterdam. Oorspronkelijk kom ik uit Duitsland, dus ik hoop dat jullie me een paar taalfouten (en als we elkaar een keertje zouden ontmoeten het vreselijke Duitse accent) kunnen vergeven Ik had “al” een jaar geleden mijn eerste surfles, maar echt begonnen ben ik nu pas- was in de winter in een surfcamp op Fuerteventura (heel leuk!) en nu surf ik bijna elk weekend in Zandvoort (nou ja, als je bij mijn pogingen al van surfen wil spreken). Ik neem nu nog altijd lessen, maar eigenlijk ben ik op zoek naar een “surf buddy” om wat vaker te kunnen surfen. Dus bij deze: als iemand interesse heeft hoor ik het graag (heb geen eigen uitrusting, maar zolang er in de buurt een surfschool is waar ik die kan lenen ben ik flexiebel qua spot).

Groetjes,
Natascha

Re: Algemeen voorstel topic !!! 26 juli 2012 13:28 #76057

Hi all,

Ik ben Mark en surf sinds 2008. Kleine onderbreking gehad rond 2010 door studie gerelateerde dingen. Nu probeer ik de smaak weer te pakken te krijgen en zal met goed weer te vinden zijn in Scheveningen. Van de zomer een kleine introductiecursus kitesurfen gehad en wellicht pak ik dat ook weer op als ik daar geld en tijd voor heb. Niveau 3 kiten is verplicht om spullen te huren en ben zelf op niveau 2.
Ook net een Go Pro HD Hero 2 gekocht om alle gave shots vast te leggen!

Re: Algemeen voorstel topic !!! 01 aug 2012 20:12 #76072

Hoi Ik ben Miranda, 32
En eigenlijk net met het surf virus aangestoken.
Heb een paar surf lessen gehad bij Hartbeach in Scheveningen en ben aan het kijken voor een gezellige surf vakantie in september.

Re: Algemeen voorstel topic !!! 03 aug 2012 18:58 #76075

Hoi!

Ik ben Cynthia en ik ben 16 jaar.
Al een tijdje wilde ik leren golfsurfen en deze vakantie heb ik eindelijk een paar lessen kunnen nemen op Ondres plage in Zuid-Frankrijk. (in de buurt van Biarritz en Hossegor.) Ook heb ik een paar keer zelf een board kunnen huren.

Ik ben er helemaal weg van, maar aangezien ik hier thuis geen zee in de buurt heb, kan ik helaas niet vaak surfen.
Daarom hoop ik een leuk surfkamp te vinden voor in oktober.

Re: Algemeen voorstel topic !!! 09 aug 2012 16:07 #76092

Hi,

Ik ben Leonie uit Rotterdam. Altijd gesport en in 2006 eerste surflesje in Scheveningen bij (toen Brunotti, nu Aloha)gehad.
Ben toen in december naar Oahu gegaan, beetje gesurft, maar meer gefeest:)
In 2007 naar Maui, en 2008 weer naar Oahu en nee..niet gesurft!
Wel zat andere leuke dingen gedaan en me sinds maart 2012 ook weer sinds tijden in de sneeuw begeven (snowkiten). Toen begon het toch wel erg te jeuken en heb afgelopen maand maar weer es n lesje genomen. Ging prima (okay, natuurlijk nog veel te leren), maar is me 100% meegevallen en heb er ook echt lol in.
Wil 't nu echt doorpakken. Zeker geen ambitie/talent om pro te gaan, maar plezier is voor mij t belangrijkste! Wat nu wel leuk zou zijn is om wat meer gelijkgestemden tegen te komen. Vriendjes+vriendinnetjes hebben niks met surfen of gruwen zelfs bij 't idee van nat haar en zand tussen de tenen.
Btw gelijk maar effe een last minute oproep: wie heeft r zin heeft om mee te gaan naar Woodstock (Hart Beach) a.s. za 11 aug? Laat me maar weten..!

Leonie
Moderators: tsunamigod, Rodney, king77, Onno*

Facebook vrienden

Twitter volgers

Colofon

Stuur jouw surfnieuws in
Ontmoet surfers en wordt lid
Contact opnemen met de redactie
Adverteren? Dat kan!
Voeg ons toe aan je favorieten

Copyright © 1999 - 2013 Alle Rechten voorbehouden - Surfholland.nl & Ultimate-snowboarding.com zijn met 20.000+ geregistreerde boarders het grootste boarders netwerk van de Benelux!