Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Reis zuid afrika
(1 bekijken) (1) Gast
  • 1

Onderwerp: Reis zuid afrika

Reis zuid afrika 07 juli 2010 15:58 #74211

Beste mensen,
Na dit jaar mijn vwo-examen te hebben gehaald ga ik een jaar reizen, mijn eerste bestemming zal zijn Zuid-afrika waar ik 2,5 maand zal blijven, en daar zoveel mogelijk wil surfen en feesten.

Ik land op 22 sebtember in Durban en ben dan van plan om in 4 weken met de bazbus naar Kaapstad te reizen en zo meerdere surfspots langs de kust aan te doen.Ik heb daarover een aantal antwoorden of tips nodig:
- Leuke surfspots/dorpen/steden zoals jeffreys bay op de route van durban naar kaapstad.
- Hebben jullie ervaring met de bazbus, en zo ja wat voor evaring.
- Andere tips

Eenmaal in Kaapstad aangekomen ga ik daar voor 6 weken een EF engelse-cursus volgen. en ik zit dan op een accomodatie tussen het centrum en en de tafelberg in. Ook hier waardeer ik enkele tips van jullie.
- Goede surfspots die dicht bij het centrum van kaapstad liggen (ik heb daar namelijk niet de beschiking over een auto)
- andere tips

Verdere is het misschien handig om te zeggen dat ik 18 jaar ben, gevorderd tot goed kan surfen en wel van een feestje houd, alvast bedankt voor jullie reacties.

vg. Maarten

Reis zuid afrika 07 juli 2010 16:21 #74212

Needless to say: J-Bay!
  • wackywim
  • Afwezig
  • Gervorderde surfer

Reis zuid afrika 13 juli 2010 11:35 #74245

• Vincenzo
  • Afwezig
  • Grommet

Reis zuid afrika 15 juli 2010 09:05 #74267

He,

Als je in klein brack rivier kan komen daar heb je een hostel. erg klein naast het strand.
De eigenaar wil je maar al te graag mee nemen naar de spots in de buurt! zeker een aanrader.

Strand (zo heet het dorpje) vlak bij kaapstad is een mooie spot! en aardige locals.
Als je het natuurreservaat Kaap de goede hoop op gaat heb je bij olifantbos een mooie breek alleen opletten op de bavianen!

Hawston naast hermanus heeft ook een onwijs mooie break alleen werd het mij afgeraden inverband de criminatiteit. I'f you feel lucky try it!

Good luck!
  • kenzyrider
  • Afwezig
  • Gervorderde surfer
Laast bewerkt: 15 juli 2010 09:11 Door kenzyrider.
  • 1
Moderators: tsunamigod, Rodney, king77, Onno*

Facebook vrienden

Twitter volgers

Colofon

Stuur jouw surfnieuws in
Ontmoet surfers en wordt lid
Contact opnemen met de redactie
Adverteren? Dat kan!
Voeg ons toe aan je favorieten

Copyright © 1999 - 2012 Alle Rechten voorbehouden - Surfholland.nl & Ultimate-snowboarding.com zijn met 20.000+ geregistreerde boarders het grootste boarders netwerk van de Benelux!

Deze website is onderdeel van het netwerk van Manao