Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Surfen in Ierland
(1 bekijken) (1) Gast
  • 1

Onderwerp: Surfen in Ierland

Surfen in Ierland 03 sep 2010 16:20 #74529

Ik heb een mogelijkheid om naar Ierland te gaan. Om te wonen in Dublin. Ook al heb ik nog heel weinig ervaring met surfen is het wel iets wat me over de streep kan trekken om erheen te gaan. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand goede surfspots rondom Dublin?
  • FSI
  • Afwezig
  • Kook

Surfen in Ierland 06 sep 2010 22:24 #74542

De meeste mensen in Dublin doen weekend trips naar de Westkust om te surfen. Er is af en toe wel wat swell met een lage druk gebied in de golf van Biscaye. Waar je precies kan surfen rond Dublin weet ik niet.
  • kook
  • Afwezig
  • Pro surfer

Surfen in Ierland 07 sep 2010 12:05 #74544

Wat een mazzel. Heb je daar werk aangeboden gekregen of een nieuwe vriend/ vriendin?
  • Arthoer
  • Afwezig
  • Semi pro
Hier kun je een persoonlijke handtekening opmaken deze zal te lezen zijn in je berichten en op jouw Surfpagina.

Surfen in Ierland 07 sep 2010 12:32 #74548

Ik heb inderdaad al wat informatie gevonden op internet. Er is een surfclub in Dublin waar mensen afspreken om samen te gaan surfen. Lijkt me dus erg vet! Er is me een baan aangeboden, ik zit alleen nog met een paar dingetjes kwa huisvesting enzo. Grote kans dat ik deze mogelijkheid ga aanpakken . Rijden van de oost naar westkust is ook niet bijzonder ver, dus ik zie mogelijkheden. Ik zal jullie op de hoogte houden.
  • FSI
  • Afwezig
  • Kook

Surfen in Ierland 07 sep 2010 15:39 #74552

relaxed hoor. Ik heb een vriendin dus dat zit er voor mij niet meer in

succes en geniet van de zon
  • Arthoer
  • Afwezig
  • Semi pro
Hier kun je een persoonlijke handtekening opmaken deze zal te lezen zijn in je berichten en op jouw Surfpagina.
  • 1
Moderators: tsunamigod, Rodney, king77, Onno*

Facebook vrienden

Twitter volgers

Colofon

Stuur jouw surfnieuws in
Ontmoet surfers en wordt lid
Contact opnemen met de redactie
Adverteren? Dat kan!
Voeg ons toe aan je favorieten

Copyright © 1999 - 2012 Alle Rechten voorbehouden - Surfholland.nl & Ultimate-snowboarding.com zijn met 20.000+ geregistreerde boarders het grootste boarders netwerk van de Benelux!

Deze website is onderdeel van het netwerk van Manao