Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Beste camping in Mimizan plage?
(1 bekijken) (1) Gast

Onderwerp: Beste camping in Mimizan plage?

Beste camping in Mimizan plage? 06 jan 2007 02:18 #47893

Hallo allemaal,

We hebben plannen om naar mimizan te gaan volgend jaar..
en mijn vraag is voor de mensen die er al zijn geweest..

Welke camping is de beste daar?

we gaan namelijk met een groepje vrienden die nog niet surfen maar wel overwegen te doen, maar wel in een gezellige setting willen zitten, qua uitgaan en nederlands feestgedruis

dus welke is de beste?
  • Indo
  • Afwezig
  • Pro surfer

Beste camping in Mimizan plage? 06 jan 2007 03:14 #47895

Ello!

Mijn tip voor jou is, geen camping maar een surfkamp!
Je leert hier zoveel meer, de sfeer is top, je leert nieuwe (hopelijk gezellige) mensen kennen (gezellig in de line-up :lol ). om eerlijk te zijn heb ik hier geen ervaring mee, maar naar horen zeggen is dit een superkamp.

Voor meer info: www.mimizan.nl/

Have fun

-Ruben

Beste camping in Mimizan plage? 06 jan 2007 04:11 #47897

ruben, ben jij al op surfkamp geweest dan?
  • joeie
  • Afwezig
  • Surf guru

Beste camping in Mimizan plage? 06 jan 2007 17:35 #47905

joeie schreef:

zie bovenstaande bericht

Beste camping in Mimizan plage? 06 jan 2007 18:00 #47909

hii!

als ik jou was zou ik gewoon naar de camping gaan waar ook alle surfcamps op zitten; Municipal de la Plagne.
En anders , zoals Ruben zegt.. is een surfcamp natuurlijk nog wel gezelliger! (en waarsch, ook goedkoper voor uitstapjes etc!)
Succes!

xxx
Petra

Beste camping in Mimizan plage? 06 jan 2007 18:48 #47913

Tja in mimizan-plage heb je eigenlijk maar twee campings.. Van de ene ben ik even de naam kwijt maar dat is een viersterren camping ofzo en dus alleen maar voor gezinnetjes. En dan heb je de municipal camping waar alle jongeren zitten. Je kunt op een camp gaan zitten, idd gezellig maar als je gewoon op een aparte plek zit ontmoet je ook genoeg mensen. En je kunt ook gewoon meedoen met de activiteiten van de camps.. zoals de beachparty etc..

Beste camping in Mimizan plage? 06 jan 2007 22:54 #47923

hmmz wat is nou gezelliger moliets of mimizan?
  • Indo
  • Afwezig
  • Pro surfer

Beste camping in Mimizan plage? 06 jan 2007 23:21 #47926

Mimizan zit het O'Neill camp, waar in de eerste week van juni heel surfend ALO Amsterdam zich misdraagt, wat erg leuk is , helaas moet ik me gaan misdragen in Costa dus ben er niet bij. Het O'Neill camp zit er de hele zomer en is heel gezellig en goed om te leren surfen.
In Moliets zitten 2 campings, 1 viersterren, St Marie nog iets, die echt heel mooi is met het Da Honu camp, met erg chille mensen. Was met Frosty erheen en hebben de campdingen gedeeld. Jaar erna op de 1ster camping ernaast, die heet de Krekels, maar had beter de Duitser kunnen heten want er zitten 4 of 5 duitse camps en die gasten worden 's ochtends wakker gemaakt met gastoeters, megafonen en fluitjes...fokking drillcamp...niet cool als je uit bent geweest en uit wilt slapen. Op deze camping zit Breakloose, niet echt goeie ervaring mee, ook weer de campdingen gedeeld met hun. St. Marie ligt dichter bij het strand dan de andere en is stukken beter en mooier. Moliets zelf is zeker gezellig, je hebt de l'Open, beetje Timboektoe, en the Green, meer echt uitgaan. Mimizan weet ik niet precies hoe het daar is, nooit uitgeweest daar.
Hoop dat je er wat aan hebt, succes!
  • Yvo
  • Afwezig
  • Gervorderde surfer

Beste camping in Mimizan plage? 07 jan 2007 00:38 #47933

qua uitgaan kan je beter mimizan nemen (niet heel boeiend maar toch wel te doen) ipv moliets met zoals hierboven gezegt de l'open. maar qua camping zeker moliets, veel netter en dichter bij het strand. la plage in mimizan is afgezien van de jongeren bagger. net een woestijn met veel zand, stof, droogte, teringzooi en het water wordt al om 24.00uur afgeloten ofzo.

Beste camping in Mimizan plage? 07 jan 2007 01:12 #47941

Surfdude Ruben schreef:
joeie schreef:

zie bovenstaande bericht

ja, ik snap eigenlijk niet waarom je dan wel advies geeft, maar zelf nog nooit op surfkamp bent geweest.......
  • joeie
  • Afwezig
  • Surf guru

Beste camping in Mimizan plage? 07 jan 2007 03:57 #47948

jan paparazzi schreef:
qua uitgaan kan je beter mimizan nemen (niet heel boeiend maar toch wel te doen) ipv moliets met zoals hierboven gezegt de l'open. maar qua camping zeker moliets, veel netter en dichter bij het strand. la plage in mimizan is afgezien van de jongeren bagger. net een woestijn met veel zand, stof, droogte, teringzooi en het water wordt al om 24.00uur afgeloten ofzo.

Is dat Camping de la plage wat je bedoel?

ow man :whaat: we waren er vrijwel zeker van dat dat de camping werd...hmmz word nog een keer om de tafel zitten dan :rollendoog:

Vorig jaar zat ik in St. Jean de Luz vlakbij de break lafitentia iets buiten jean de Luz.

En het is daar best suf.
En elke dag ging ik met de auto naar bidart omdat het daar beter liep. Dus was het idee een plek op te zoeken waar wat meer leven is..en mimizan is dan wel wat, maar goed als het een halve sahara is en de sanitaire voorziening sluit om 12 uur

nah jah als er nog meer tips zijn hoor ik het graag verder allemaal erg bedankt.

cheers
  • Indo
  • Afwezig
  • Pro surfer

Beste camping in Mimizan plage? 07 jan 2007 18:26 #47960

Hey Joei,

that's Ruben, heeft overal zn mening over, ook al heeft hij geen ervaring,..... Je bent niet de enige die zich daar aan irriteerd,...

@Indo,

ik zelf ben in zowel St. Jean als Moliets geweest en vind een relaxte camping dicht bij het strand belangrijk. Camping St. Martin in Moliets is dan de beste denk ik, verder kan ik Mimizan niet met Moliets vergelijken qua uitgaan en zo,... Maar die toko L'open in Moliets is wel relaxt!
Ik raad je aan zeker de camping in Mimizan (Club Marina-Landes)te reserveren (die in Moliets reserveren is ook handig), ik had gebeld voor een plek 's ochtends. Werd mij gezegd, ja meneer kom maar. Kom ik daar aan het einde van de ochtend, hebben ze geen plek. Ow en ga in geen geval op de Municipal staan in Mimizan, tenzij je voor kistkalveren, ophokken en legbatterij kippen bent.
Succes met je keuze, als je nog vragen hebt hoor ik het wel!
  • visanton
  • Afwezig
  • Gervorderde surfer
Moderators: tsunamigod, Rodney, king77, Onno*

Facebook vrienden

Twitter

Colofon

Stuur jouw surfnieuws in
Ontmoet surfers en wordt lid
Contact opnemen met de redactie
Adverteren? Dat kan!
Voeg ons toe aan je favorieten

Copyright © 1999 - 2014 Alle Rechten voorbehouden - Surfholland.nl & Ultimate-snowboarding.com zijn met 20.000+ geregistreerde boarders het grootste boarders netwerk van de Benelux!